Azpi-erronkak

  • Nola jaso dezakegu herritarren feedback eta gomendioak bulegoetan eta kanal digitaletan, bertan, BFAko ekipoek zerbitzuari buruzko erabakiak har ditzaten?
  • Nola jaso eta azter dezakegu herritarrek Herritarrentzako Arreta kanalen erabilerari buruzko informazioa (zer bilatzen du, nola bilatzen du, nondik bilatzen du, etab.), automatikoki eta zuzenean galdetu beharrik gabe?
  • Nola azter eta bistara dezakegu jasotako informazioa modu errazean, BFAko ekipoei barne erabakiak hartzen laguntzeko?

Testuingurua

Bizkaiko Foru Aldundiko Herritarren Arretarako eta Digitalizaziorako Zuzendaritza nagusiak koordinatzen du Herritarrentzako Arreta zerbitzua hainbat kanalen bidez: bulego fisiko, telefono eta webgunearen bidez: (https://web.bizkaia.eus/es/atencion-ciudadana). Izapideak eta zerbitzuak kudeatzeko laguntza eta informazioa eskaintzen da.

Gaur egun, Aldundiaren Herritarren Arretarako Zerbitzua oso ondo baloratuta dago, iaz egindako gogobetetze inkesten arabera. Hala ere, herritarren iritzian sakondu nahi da, zerbitzuen gogobetetzea neurtzeaz gain, haien beharrak hobeto ulertzeko eta, horrela, izapideak eta zerbitzuak behar bezala egokitu eta pertsonalizatu ahal izango dira, modu proaktiboagoan eskaintzeko.

Ideia eta konponbide digital berriak aplikatuz gero, Herritarrei Arreta emateko taldeari laguntzeko bi aukera gune daude gutxienez: (i) herritarrekin harremanetan jartzeko gune guztiak aprobetxatzea – bulegoak, telefonoz edo online – beren esperientziaren datuak xehetasun gehiagorekin eta unean bertan zuzenean eta zeharka lortzeko, eta (ii) informazio hori prozesatzeko, ikusteko eta eragiteko moduak sistematizatzea, zerbitzu horren etengabeko hobekuntzan eragina izan dezan.

Horrez gain, administrazioak gogoeta egin behar du beharrezko datuak eta datu baliagarriak zehazteko, informazio hori barrutik aztertu ahal izateko eta Herritarrei Arreta Emateko Zerbitzuak nolako eta noranzko bilakaera izan nahi duen erabakitzeko.

Helburuak

Bilatzen ari garen konponbideek, hurrengo helburuetako bat bete behar dute gutxienez:

  • Herritarrek emandako zerbitzuak eta arreta hobetze ditzaten sustatzea.
  • Herritarrekiko elkarrizketan sakontzea, Herritarrei Arreta Emateko zerbitzuari dagokionez dituzten beharrak hobeto ulertzeko.
  • Herritarrei Arreta Emateko zerbitzua nolako eta noranzko bilakaera izan nahi duen erabakitzeko beharrezko datuak eta datu baliagarriak zehazteko.

Zer ari gara bilatzen?

Ondoko alderdi hauek baloratuko dira:

  • Proposamen argia eta garrantzitsua erronkari dagokionez.
  • Merkatuan trakzioa duen konponbide teknologikoa.
  • Erabiltzaileentzat oso intrusiboa ez den esperientzia, herritarrei arreta ematen dieten langileentzat zama gehigarririk ez dakarrena
  • Konponbidea txertatzea eta ezartzea erraza izatea.
  • Irisgarritasuna eta sinpletasuna: Konponbide egokia ezagutza digital zabala ez duten pertsonentzat.
  • Konponbide elkarreragilea.

Prozesua eta data garrantzitsuak

Proposamenaren erantzuna jasotzeko azken eguna hau da: 2022/11/30.
Hautaketa prozesuak hiru fase ditu:

  1. 1.Gehienez bost enpresa hautatuko dira, haien konponbidearen garrantziaren arabera eta planteatutako erronkarekin bat badatoz - 2022ko abendua.
  2. 2.Erronkaren ekipoarekin elkarrizketa egin eta hiru enpresa finalista aukeratuko dira - 2022ko abendua.
  3. 3.Enpresa ezartzeko eta hautatzeko proposamena eta irtenbide irabazlea aurkeztuko da - 2023ko urtarrila.

Konponbidearen irabazleak ezarriko duen pilotua 2023ko otsailean hasiko da eta bost hilabete iraungo du.

Zer lor dezakezu:

Pilotuari, gehienez ere, 15.000 euro emango zaizkio.